Všeobecné obchodné podmienky
I.
Všeobecné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky internetového portálu www.streetdance.sk (ďalej len „obchodné podmienky“) platia pre nákup na webstránke internetového portálu www.streetdance.sk (ďalej iba „elektronický obchod“), ktorý prevádzkuje Občianske združenie Street Dance Academy, so sídlom Kvačalova 1011/51, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 08, IČO: 42 296 901, tel. č. +421 911 472 299, email: stanka@streetdance.sk
2. Tieto všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, kupujúceho (spotrebiteľa) a poskytovateľa (dodávateľa služieb), ktoré uzatvoria zmluvu o poskytnutí služby (ďalej len „zmluva“).
3. Spotrebiteľom je len fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Podnikateľom sa rozumie najmä osoba zapísaná v obchodnom registri, alebo osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, alebo osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
4. Kurzom sa rozumie služba, ktorú poskytuje poskytovateľ prezenčnou formou (ďalej len„kurz“).
5. Online kurzom sa rozumie služba, ktorú poskytuje poskytovateľ online prostredníctvom na to určeného softvéru (ďalej len „online kurz“).
6. Kurz a online kurz ďalej spoločne aj ako „služba“, a to aj v gramatickom tvare množného čísla.
7. Na účely týchto obchodných podmienok sa pojmy „prihláška“ a „objednávka“ považujú za synonymá, teda za slová s rovnakým významom. Tieto pojmy sa na účely týchto obchodných podmienok vykladajú v zmysle objednať si službu, teda prihlásiť sa na službu, resp. ako úkon kupujúceho, ktorého účelom a zmyslom je uzatvoriť s poskytovateľom zmluvu o poskytnutí služby.
8. Poskytovateľ zverejňuje zoznam služieb, ktoré ponúka na predaj kupujúcemu v elektronickom obchode a umožňuje kupujúcemu objednávať služby.
9. Zmluvné strany sa dohodli, že tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou akejkoľvek zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi kupujúcim a poskytovateľom prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu poskytovateľa, pokiaľ ďalej nie je uvedené inak. V prípade, ak poskytovateľ a kupujúci uzatvoria zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odchylné od obchodných podmienok, osobitné ustanovenia zmluvy majú vždy prednosť pred obchodnými podmienkami. Kupujúci prostredníctvom tzv. zaškrtávacieho políčka v procese uzatvárania zmluvy cez elektronický obchod a odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil so znením obchodných podmienok, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí, a je si vedomý skutočnosti, že obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy uzatvorenej na diaľku medzi ním a poskytovateľom.
10. Dohľad nad predajom služieb na diaľku vykonáva :
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoruba@soi.sk
tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
fax č. 02/58 27 21 70
II.
Informácie o službe a cene
1. Informácie o službách uvedené v elektronickom obchode sú čerpané z informačnej databázy poskytovateľa. Kupujúci berie na vedomie, že obrázky zobrazené pri službách sú len ilustračné.
2. Cena za poskytnutie služby je uvedená výlučne za konkrétnu službu
3. Všetky prípadné akciové ceny služieb uverejnených v elektronickom obchode platia iba do tam uvedeného času, pokiaľ pri konkrétnej službe nie je uvedené inak.
4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu služby uvedenú v ponuke poskytovateľa. Zmena ceny služby sa nevzťahuje na zmluvy uzatvorené pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu služby. Pre spotrebiteľa je rozhodujúca cena služby, ktorá je uvedená na webovom sídla poskytovateľav objednávkovom procese pred odoslaním objednávky, teda pred stlačením tlačidla „odoslať prihlášku s povinnosťou platby“.
5. Prípadné zľavy z ceny služby poskytnutej poskytovateľom kupujúcemu sa nedajú vzájomne kombinovať, pokiaľ to nie je výslovne uvedené.
6. Členské je paušálny poplatok. V prípade vynechania tréningov je možnosť náhrady tréningov v iných skupinách.
III.
Uzatvorenie zmluvy
1. Objednávka kupujúceho vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára nachádzajúceho sa v elektronickom obchode poskytovateľa, alebo prijatá poskytovateľom telefonicky alebo poštou sa považuje za záväzný návrh na uzatvorenie zmluvy zo strany kupujúceho. Objednávka kupujúceho, ktorá neobsahuje všetky požadované údaje, nie je záväzný návrh na uzatvorenie zmluvy zo strany kupujúceho, a poskytovateľ nebude povinný takúto neúplnú objednávku kupujúceho akceptovať. Poskytovateľ môže, nie je však povinný, požiadať kupujúceho o doplnenie chýbajúcich údajov v objednávke. Emailová adresa kupujúceho zadaná v objednávke bude použitá na doručovanie všetkých informácií kupujúcemu a považuje sa za trvanlivý nosič v zmysle §2 ods. 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj „zákon č. 102/2014 Z. z.“).
2. Po doručení objednávky poskytovateľovi bude kupujúcemu na ním uvedenú elektronickú adresu (e-mail) zaslané Potvrdenie objednávky.
3. Zmluva sa považuje za uzavretú záväzným akceptovaním návrhu (objednávky) na uzavretie zmluvy poskytovateľom. Záväzným akceptovaním objednávky poskytovateľom sa rozumie doručenie elektronickej správy s predmetom "Potvrdenie prihlášky do SDA" na e-mailovú adresu kupujúceho.
4. Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii služby, údaje o cene služby, údaje o termíne poskytnutia služby, údaje o spôsobe platby, údaje o poskytovateľovi a údaje o kupujúcom, prístupové údaje v prípade objednania online kurzu, prípadne ďalšie potrebné údaje.
5. Obsah záväznej akceptácie objednávky sa nemôže odchýliť od objednávky kupujúceho, okrem prípadu, ak sa poskytovateľ a kupujúci dohodli inak a okrem odlišných údajov predpokladaných týmito obchodnými podmienkami. Obsah záväznej akceptácie objednávky predstavuje zmluvu medzi poskytovateľom a kupujúcim. Obsah záväznej akceptácie objednávky bude kupujúcemu vždy zaslaný e-mailom. V prípade, ak kupujúci zistí v záväznej akceptácii objednávky chyby alebo iné nezrovnalosti, je kupujúci povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať poskytovateľa e-mailom, najneskôr však pred poskytnutím služby. V opačnom prípade sa bude mať za to, že obsah zmluvy je daný záväznou akceptáciou objednávky.
6. Zmluva je účinná odo dňa uhradenia ceny za objednanú službu. Cena za službu sa považuje za uhradenú dňom jej pripísania na bankový účet poskytovateľa vo výške podľa uzatvorenej zmluvy alebo dňom jej uhradenia poskytovateľovi v hotovosti, priamo do pokladne poskytovateľa.
7. Pokiaľ pri službe nie je uvedené inak, tak sa zmluva uzatvára na dobu určitú:
a. pri online kurzoch sa zmluva uzatvára na dobu jedného mesiaca, kedy sa začiatok plynutia lehoty vzťahuje na účinnosť uzatvorenej zmluvy, teda odo dňa uhradenia ceny za objednanú službu a koniec plynutia lehoty pripadá na deň, ktorý sa pomenovaním alebo číslom zhoduje s dňom, na ktorý pripadá udalosť, od ktorej sa lehota začína a
b. pri kurzoch sa zmluva uzatvára na dobu určitú, a to vždy na konkrétny kalendárny mesiac, pričom ak si kupujúci objedná kurz počas plynutia konkrétneho kalendárneho mesiaca, tak sa zmluva uzatvára len na obdobie zostávajúcej časti konkrétneho kalendárneho mesiaca.
8. V prípade, ak dôjde k ďalšej úhrade ceny za službu, ktorá je predmetom uzatvorenej zmluvy, a to ešte pred skončením účinnosti uzatvorenej zmluvy, tak sa zmluva predlžuje po jej skončení v zmysle predchádzajúceho bodu o nové ďalšie obdobie účinnosti, a to odo dňa kedy uplynie účinnosť pôvodne uzatvorenej zmluvy. Následné predlžovanie zmluvného vzťahu v zmysle tohto bodu týchto obchodných podmienok je neobmedzené.
9. Platnosť zmluvy sa automaticky zrušuje, ak kupujúci neuhradí do 30 dní od jej uzatvorenia cenu služby.
IV.
Odstúpenie od zmluvy
1. Ak je kupujúcim spotrebiteľ, odstúpenie od zmluvy a všetky veci s tým spojené sa v plnom rozsahu spravujú ustanoveniami § 7 až 10 zákona č. 102/2014 Z. z.
2. Ak poskytovateľ včas a riadne poskytol spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy, spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby.
3. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
4. Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy sa v plnom rozsahu spravuje § 8 zákona číslo 102/2014 Z. z. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.
5. Spotrebiteľ uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy oznámením o odstúpení:
a) zaslaným doporučenou poštou na adresu sídla poskytovateľa alebo
b) zaslaným elektronickou správou (e-mail) na elektronickú adresu pre vybavovanie objednávok, a to stanka@streetdance.sk
6. Povinnosti poskytovateľa a spotrebiteľa pri odstúpení od zmluvy sa v plnom rozsahu spravujú § 9 a 10 zákona číslo 102/2014 Z. z.
7. Vzhľadom na to, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vrátia alebo nahradia si poskytovateľ a spotrebiteľ všetky vzájomne prijaté plnenia.
8. Formulár na odstúpenie od zmluvy [ĽL|LLs1] tvorí prílohu týchto obchodných podmienok a nachádza sa aj na webstránke elektronického obchodu.
9. Poskytovateľ môže, a to aj bez udania dôvodu pred začatím poskytovania služieb odstúpiť od zmluvy bez povinnosti nahradiť škodu spôsobenú týmto odstúpením kupujúcemu.
10. Poskytovateľ uplatňuje svoje právo odstúpiť od zmluvy oznámením o odstúpení :
a) doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska kupujúceho alebo
b) elektronickou správou (e-mail) na elektronickú adresu kupujúceho.
11. Pri odstúpení od zmluvy je poskytovateľ povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho alebo v jeho mene prijal na základe zmluvy o poskytnutí služby alebo v súvislosti s ňou bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia kupujúceho o odstúpení od zmluvy alebo odstúpenia poskytovateľa od zmluvy. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy po začatí poskytovania služby poskytovateľom tak kupujúci má nárok na vrátenie iba pomernej časti ceny za služby za obdobie počas ktorého už kupujúcemu nebola služba poskytnutá.
12. Ak kupujúci z akéhokoľvek dôvodu nezačne čerpať riadne zabezpečené služby, alebo ak ich na základe vlastného rozhodnutia vyčerpá len čiastočne, nemá nárok na finančnú náhradu.
13. Spotrebiteľ súhlasí s tým, že stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak k úplnému poskytnutiu služby došlo ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy bez uvedenia dôvodu.
V.
Platobné podmienky
1. Cenu za služby (ďalej aj ako „celková cena“), je kupujúci povinný uhradiť jedným zo spôsobov uvedených nižšie.
2. Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady celkovej ceny:
a) bezhotovostným prevodom, alebo vkladom na bankový účet poskytovateľa pred poskytnutím služby, alebo
b) v hotovosti priamo do pokladnice poskytovateľa pred poskytnutím služby.
3. V prípade, ak kupujúci zaplatí poskytovateľovi celkovú cenu bezhotovostným prevodom, za deň úhrady ceny za služby sa považuje deň, keď bola celá cena služby pripísaná na účet poskytovateľa.
4. V prípade, ak si kupujúci objednáva kurz počas kalendárneho mesiaca na obdobie tohto kalendárneho mesiaca, tak sa cena kurzu vypočíta pomerne vzhľadom na zostávajúcu časť mesiaca počas, ktorej sa bude služba (kurz) poskytovať.
VI.
Podmienky poskytnutia služby
1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo v prípade ak si kupujúci objedná u poskytovateľa službu, ktorej kapacita je pre daný termín plne obsadená zaslať kupujúcemu správu obsahujúcu informáciu, že na kupujúcim určený termín poskytnutia služby sa už nie je možné prihlásiť a tým sa objednávka kupujúceho ruší, prípadne poskytovateľ navrhne kupujúcemu iný termín poskytnutia služby, s ktorým musí kupujúci súhlasiť.
2. Ak sa poskytovateľ a kupujúci v zmluve o poskytnutí služby nedohodli inak, tak poskytovateľ je povinný dodať kupujúcemu službu v termíne, ktorý si kupujúci u poskytovateľa objednal. Ak poskytovateľ nesplnil svoj záväzok dodať službu v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho vyzve, aby dodal službu v ním poskytnutej dodatočnej primeranej lehote. Poskytovateľ si vyhradzuje právo poskytnúť kupujúcemu náhradný termín poskytnutia služby, ak v termíne určenom kupujúcim podľa predchádzajúcej vety nie je možné službu dodatočne poskytnúť.
3. Miesto poskytnutia služby je miesto dohodnuté v zmluve.
4. V prípade ak kupujúci nevyužije poskytnutie služby v termíne, ktorý si u poskytovateľa objednal, a poskytovateľ bol pripravený na poskytnutie služby pre kupujúceho, tak kupujúci nemá právo na vrátenie už zaplatenej ceny služby.
VII.
Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)
1. Poskytovateľ je povinný poskytnúť služby v súlade s uzavretou zmluvou o poskytnutí služieb, t.j. v požadovanom rozsahu, dohodnutým spôsobom a v dohodnutom čase.
2. Spotrebiteľ si môže uplatniť reklamáciu poštou, a to na adrese sídla poskytovateľa, prípadne elektronickou poštou, a to zaslaním emailu na stanka@streetdance.sk alebo osobne u poskytovateľa.
3. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu je zároveň povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie :
a) ihneď,
b) v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie,
c) v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví :
a) ihneď,
b) v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr;
c) vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na poskytnutie novej služby.
4. Poskytovateľ je povinný na požiadanie orgánu dozoru preukázať kópiu potvrdenia o prijatí reklamácie, dôvody, pre ktoré nie je možné rozhodnúť o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď a pre ktoré nie je reklamáciu možné vybaviť ihneď po určení spôsobu vybavenia reklamácie, zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia a kópiu dokladu o vybavení reklamácie.
5. Poskytovateľ je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, poskytovateľ je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
6. Poskytovateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
7. Pokiaľ sa jedná o vadu odstrániteľnú, a nedôjde k inej dohode bude reklamácia vybavená nasledujúcim spôsobom:
a) poskytovateľ vadu odstráni, a to bez zbytočného odkladu,
b) poskytovateľ poskytne novú službu.
8. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby mohla byť služba riadne poskytnutá ako bez vady, má kupujúci právo na novú službu, alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady, alebo pre väčší počet vád službu riadne využívať. Poskytovateľ môže vybaviť reklamáciu:
a) poskytnutím novej služby,
b) v prípade, že nemôže poskytovateľ vykonať novú službu, uzatvorí reklamáciu vystavením dobropisu na vadnú službu.
9. Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len k popisu vady uvedenej kupujúcim.
10. Reklamácie sa vybavujú výhradne na adrese sídla poskytovateľa.
11. Reklamácia musí byť podaná písomne (pošta, kuriér), emailom alebo online (vyplnením a odoslaním Reklamačného formuláru). Za účelom urýchlenia vybavenia reklamácie sa odporúča, aby kupujúci zaslal fotodokumentáciu reklamovanej vady služby spolu s uplatnením reklamácie, ak je to potrebné vzhľadom na vadu.
12. Náklady spojené s reklamačným konaním:
a) v prípade oprávnenej reklamácie služby nesie všetky náklady s tým spojené poskytovateľ,
b) v prípade neoprávnenej reklamácie služby je poskytovateľ oprávnený požadovať náhradu všetkých preukázateľne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s ňou v súlade s platnými právnymi predpismi.
13. Na darčeky k službám alebo služby poskytované zadarmo nemožno uplatniť reklamáciu.
14. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
15. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
16. Kupujúci - spotrebitelia sú oprávnení použiť platformu riešenia sporov online (ďalej len ako „RSO“) na riešenie svojich sporov, v jazyku, ktorí si zvolia. Kupujúci - spotrebiteľ môže na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu RSO, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Kupujúci - spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Kupujúci - spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.
VIII.
Ochrana osobných údajov
1. Poskytovateľ spracúva osobné údaje kupujúceho (a to najmä meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu, tel. číslo, email), resp. jeho zamestnancov, či iných osôb nim poverených na konanie v súvislosti s kúpnou zmluvou, nakoľko spracúvanie týchto osobných údajov je nevyhnutné pre riadne plnenie kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi poskytovateľom a kupujúcim, pred uzatvorením tejto kúpnej zmluvy k zodpovedaniu otázok kupujúceho súvisiacich s predmetom kúpy a pre plnenie povinností uložených všeobecne záväznými právnymi predpismi, prípadne je ich spracúvanie v oprávnenom záujme poskytovateľa. V prípade ich neposkytnutia by nebolo možné riadne plniť kúpnu zmluvu. Poskytovateľ uchováva osobné údaje po dobu potrebnú k riadnemu plneniu zmluvy, ako aj do uplynutia príslušných lehôt na uplatnenie si jednotlivých právnych nárokov, avšak max. 3 roky od splnenia predmetu záväzkového vzťahu
2. Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka vyjadriť svoj súhlas so zasielaním informácií o novinkách, udalostiach a špeciálnych ponukách poskytovateľa. Zaškrtnutím tohto políčka tak kupujúci ako dotknutá osoba udeľuje poskytovateľovi v zmysle článku 6 ods. 1 písmeno a) GDPR svoj výslovný súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov, na zasielanie informácií o novinkách, udalostiach a špeciálnych ponukách poskytovateľa (marketingových ponúk) prostredníctvom elektronickej pošty (emailov). Tento súhlas udeľuje kupujúci slobodne a dobrovoľne poskytovateľovi na dobu 5 rokov.
3. Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka vyjadriť svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov dotknutej osoby (meno, priezvisko, vek, podobizeň – fotografia, video) formou ich zverejňovania. Zaškrtnutím tohto políčka tak kupujúci udeľuje poskytovateľovi v zmysle článku 6 ods. 1 písmeno a) GDPR svoj výslovný súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov dotknutej osoby (meno, priezvisko, vek, podobizeň – fotografia, video) formou ich zverejňovania za účelom informovania o aktivitách a činnostiach poskytovateľa, propagácie poskytovateľa na rôznych propagačných materiáloch, na webovom sídle a na sociálnych sieťach. Tento súhlas udeľuje kupujúci slobodne a dobrovoľne poskytovateľovi na dobu 5 rokov.
4. Kupujúci zodpovedá za úplnosť, pravdivosť a správnosť poskytnutých osobných údajov. V prípade zmeny poskytnutých osobných údajov je kupujúci povinný ich zmenu bezodkladne oznámiť poskytovateľovi.
5. Súhlas so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely je možné kedykoľvek odvolať, a to kliknutím na príslušný link umiestnený priamo v každom marketingovom emaily od poskytovateľa, zaslaním emailu poskytovateľovi, alebo listom zaslaným na korešpondenčnú adresu poskytovateľa.
6. V prípade neaktuálnosti poskytnutých osobných údajov, po odvolaní súhlasu so spracúvaním osobných údajov, splnení účelu alebo uplynutí doby nevyhnutnej na spracúvanie osobných údajov, alebo ak je ukladanie z akýchkoľvek zákonných dôvodov neprípustné, budú uložené osobné údaje vymazané.
7. Za predpokladu dodržania požiadaviek stanovených v Nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (GDPR), resp. v zákone č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, má kupujúci ako dotknutá osoba (i) právo na prístup k svojim osobným údajom, (ii) právo na opravu nesprávnych osobných údajov, (iii) právo na obmedzenie (blokovanie) spracúvania osobných údajov, (iv) právo namietať spracúvanie svojich osobných údajov, (v) právo na výmaz osobných údajov, (vi) právo na prenosnosť údajov, (vii) právo podať sťažnosť na Úradu na ochranu osobných údajov SR, pri podozrení, že sa vaše osobné údaje spracúvajú v rozpore s platnou legislatívou. Uvedené práva dotknutej osoby sú bližšie špecifikované v článkoch 12 až 22 GDPR.
8. Dotknutá osoba, ktorej osobné údaje sa spracúvajú na základe oprávneného záujmu poskytovateľa, ma právo kedykoľvek namietať takéto spracúvanie a poskytovateľ nesmie ďalej spracúvať tieto osobné údaje, pokiaľ sa nepreukážu nevyhnutné oprávnené dôvody na takéto spracúvanie, ktoré prevažuje nad záujmami, právami a slobodami dotknutej osoby, alebo dôvody na preukazovanie, uplatňovanie alebo obhajovanie právnych nárokov.
9. Osobné údaje môžu byť v nevyhnutnom rozsahu poskytované aj ďalším subjektom, ak je to nevyhnutné na splnenie účelu, za ktorým boli získané, a to najmä poskytovateľ marketingových služieb, poskytovateľ IT služieb.
10. Bližšie informácie o spracúvaní osobných údajov sú dostupné v Zásadách spracúvania osobných údajov: https://www.streetdance.sk/gdpr
IX.
Záverečné ustanovenia
1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok. Povinnosť oznámenia zmeny obchodných podmienok sa považuje za splnenú jej zverejnením na internetovej stránke elektronického obchodu poskytovateľa.
2. Kupujúci nie je oprávnený bez súhlasu poskytovateľa postúpiť svoju pohľadávku voči poskytovateľovi vyplývajúcu zo zmluvy na tretie osoby.
3. Všetky záväzkové vzťahy vzniknuté medzi poskytovateľom a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.
4. Ak je kupujúcim spotrebiteľ, na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z., zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ostatné všeobecne záväzné právne predpisy Slovenskej republiky.
5. Neplatnosť alebo nevymáhateľnosť niektorého ustanovenia obchodných podmienok neovplyvní platnosť alebo vymáhateľnosť akéhokoľvek iného ustanovenia obchodných podmienok, ak je takéto ustanovenie oddeliteľné od ostatných ustanovení týchto obchodných podmienok.
6. Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 15.8.2022 a rušia predchádzajúce znenia obchodných podmienok.